jueves, 14 de abril de 2011

barça versus mandrils

hola bon dia amics, jo pels dos partits contra el mandrils ja penso que vindreu a casa, el dissabte pel de lliga i la final de la copa el dimecres, amb trobada al migdia per anar calentant motors... ja m'informareu.
el felip volia quedar el dimecres, per la final de copa, quedar per dinar per algun lloc i anar cremant cubates per la final, fer concentració, qui s'apunta???
i per aquest dissabte qui s'apunta??
per cert, en aquest blog el patata sap que existeix??

3 comentarios:

  1. Marc,

    Jo vindré tant dissabte com dimecres, però a dinar el dimecres no.

    ResponderEliminar
  2. trooonnnn!!!!!!! jo m'apunto el dissabte, i anire de gin tonics, que lo sepas...

    ResponderEliminar
  3. El Pau i el Miquel també s'apunten per a aquesta nit.

    ResponderEliminar