domingo, 1 de mayo de 2011

Juan Pablo II, te quiere todo el mundo!

Mentre vivia a Roma vaig tenir l'oportunitat d'entrevistar, encara que sigui per telèfon, a un dels membres del tribunal eclesiàstic que havia de decidir si Karol Wojtyla havia de ser considerat un Sant o no. Recordo que em va dir que estava més que demostrat la Divina Providència havia curat el càncer a una dona que resava molt sovint al Papa Wojtyla. Un punt a favor per al polac. El problema, segons em va confessar, era que la dona que es va curar del càncer, també resava a una altra Verge, de manera que calia saber si el miracle el va fer Joan Pau II o aquesta Verge, que per desgràcia no recordo el nom. El primer diumenge de maig s'ha fet la cerimònia per beatificar-lo, el pas previ per després poder-lo santificar. Cal interpretar doncs que el tribunal ha confirmat que va ser el Wojtyla qui li va curar el càncer. Olé tus huevos Wojtyla! Me n'alegro! Aprofito per demanar-li que em curi a mi també. Em fa mal el pit. Crec que el dolor em prové de l'odi contra els fills de puta que s'aprofiten de la ignorància de la gent i de la seva por a la mort per obtenir poder i que usen aquesta força per dictar lleis reaccionàries, fatxes i injustes. Per separar als nens de les nenes a les escoles, per fer campanyes contra els homosexuals, per obligar a viure a qui prefreix morir i per tapar les violacions dels capellans. Wojtyla, no te quiere todo el mundo. Muerete viejo cabrón!

No hay comentarios:

Publicar un comentario